▷ FAQ
0️⃣ Retourneren van product(en) + Terugbetaling
Buiten het wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen kunnen wij een retourzending alleen accepteren als er sprake is van een aantoonbaar gebrek aan het product. Onze artikelen worden vóór elke verzending aan kwaliteitscontroles onderworpen. Mochten uw producten echter toch een defect vertonen, stuur ons dan een foto van het betreffende product (indien mogelijk in de originele verpakking) naar hello@aquashoes.fr vergezeld van uw bestelnummer.
Zodra ons team de retourzending heeft gevalideerd, volgt u de volgende instructies:
✔️ Keuze 1:Het artikel/de artikelen moeten worden geretourneerd naar het volgende adres:
COMPANYM
M.Micallef
26 rue de la maison forte
38460 Villemoirieu
France
✔️ Keuze 2:U kunt het pakket verzenden viar Mondial Relay op het volgende adres:
Keuze van relaispunt->LOCKER 24/7 CARREFOUR MARKET CR- Route de Lyon 38460 Villemoirieu - France
Of HYGIENE DISCOUNT- 2 rue du planchet 38460 Villemoirieu - France
ONTVANGER->COMPANYM - M.Micallef - 26 rue de la maison forte - 38460 Villemoirieu - France
Contactgegevens worden verstrekt-> E-mail: hello@aquashoes.fr & Phone :+33 (0)6 33 69 10 91
⚠️Restitutievoorwaarden:
❗️Het ordernummer moet worden vermeld
❗️Het artikel moet ongebruikt en in nieuwe staat zijn. Het moet bovendien in de originele verpakking zitten.
❗️De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.om uw artikel(en) te retourneren. Verzendkosten worden niet terugbetaald.
✅Als alles in orde is, gaan we direct over tot terugbetaling. Afhankelijk van uw bank kan het enkele dagen duren.*
1️⃣ Volgorde
👉Hoe kan ik een product bestellen?
Wij maken het aankoopproces zo eenvoudig mogelijk:
- U selecteert het/de gewenste product(en)
- Klik op "toevoegen aan winkelwagen"
- Klik op het winkelwagenicoontje in de rechterbovenhoek (uw winkelmandje) om uw aankoop af te ronden.
👉Hoe kan ik bevestigen dat mijn bestelling is gevalideerd?
Wanneer u de betaling heeft gedaan, ontvangt u: enkele ogenblikken na een e-mail ter bevestiging van de bestelling. Wij nodigen u uit om uw spam te controleren en aan te geven het adreshello@aquashoes.frals betrouwbare afzender om alle e-mails betreffende de verzending en levering van uw bestelling te ontvangen.
Als u uw e-mailadres niet achterlaat, krijgt u uiteraard geen toegang tot informatie over de verschillende fasen van uw bestelling.
👉Hoe kan ik mijn pakket volgen?
U kunt de verschillende fasen van de levering van uw bestelling volgen door onderaan de homepagina op "Volg mijn pakket" te klikken.
👉Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De verwerking van uw bestelling, de Voor de productie van de producten en de levering (gratis) heeft ons team in een normale context maximaal 7 tot 10 dagen nodig.Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van onze goederen.
👉Welke maat moet ik kiezen?
De schoenmaten variëren afhankelijk van het model. Maat 39 van model A kan u passen, terwijl maat 39 van model B heel anders kan passen.
Om u te begeleiden naar de juiste keuze, Bij alle productbladen vindt u een maattabel. Zo kunt u uw voet opmeten en de juiste maat kiezen.
👉Welke betaalkaarten worden geaccepteerd?
Shopify Payment is onze betalingsverwerker. Met Shopify Payment kunt u specifiek betalen met uw bankpas door ons betalingsformulier in te vullen (kaartnummer, geldigheidsduur, enz.)
Voor u als koper is er bij Shopify Payment geen registratie vereist; U merkt het helemaal niet en regelt uw aankoop dus alleen met uw bank, net alsof u met uw bankpas bij een willekeurige verkoper koopt.
Welke bankkaarten accepteert Shopify Payment voor kaartbetalingen?
De volgende kaarten worden geaccepteerd:
💳MasterCard
💳Visa
💳American Express
💳 PayPal
2️⃣ Levering
👉Ophalen bij Mondial Relay-punt
Uw pakket wordt voor een beperkte periode van 14 kalenderdagen ter beschikking gesteld bij het Afhaalpunt. Na deze periode wordt het pakket teruggestuurd naar Aquashoes.
Het pakket wordt persoonlijk afgeleverd, op vertoon van uw identiteitsbewijs. Als u niet in staat bent om aanwezig te zijn, kan een persoon naar keuze, met uw eigen en uw identiteitsbewijs, het pakket ophalen.
Afhaalpunten zijn niet bevoegd om post-bezorgactiviteiten te beheren (retourzendingen, after-sales service, herroeping, etc.). Indien nodig kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Indien aflevering bij het gekozen afhaalpunt op de dag van levering niet mogelijk is, wordt het pakket afgegeven bij een ander Mondial Relay punt zo dicht mogelijk bij het aanvankelijk gekozen afhaalpunt. Informatie over deze nieuwe route wordt, indien van toepassing, per e-mail of sms aan u doorgegeven.
👉 Wie zijn er niets logistieke dienstverleners?
Wij hebben geen exclusiviteit wat betreft onze logistieke dienstverleners. Wat betreft de bezorging in uw brievenbus, werken wij meestal metHet postkantoor,Privé perceel,ColissimoEnMondiale Estafette.
👉Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Een leveringsprobleem? Pakket kwijt of kapot? Dankzij onze veilige levering regelt Aquashoes eventuele geschillen voor u. Klanttevredenheid is onze prioriteit. Wij geven de vervoerder niet de schuld en laten u het zelf maar uitzoeken. Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid op ons en sturen u op onze kosten automatisch een nieuw pakket. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail (hello@aquashoes.fr). Ons team zal er alles aan doen om aan uw verwachtingen te voldoen.
👉Mijn bestelling is niet compleet
Als uw bestelling meerdere artikelen bevat, worden deze mogelijk apart verzonden. Dit is afhankelijk van de beschikbare voorraad en de verzendmagazijnen. Maak je geen zorgen, je pakketje wordt binnenkort bezorgd.
👉Hoeveel kost de bezorging?
Wij bezorgen onze producten gratis over de hele wereld, zonder minimale afnamehoeveelheid.
👉Mijn pakket is te laat, wat te doen?
Uw pakket wordt door de douane geloodst (standaardprocedure). Dit kan heel snel gebeuren, maar het kan ook langer duren. Aquashoes heeft hier geen enkele zeggenschap over. Ook openbare diensten Zo kan het postkantoor op bepaalde tijden overbelast zijn (Covid, Chinees Nieuwjaar, Black Friday, Kerstmis, uitverkoop) of onderbezet (zomerperiode). Als dit het geval is, Uw pakket arriveert enkele dagen later.
3️⃣ Gebruik en onderhoud
👉Hoe was ik mijn schoenen?
Waterschoenen lichtgewicht die je kunt vinden in de collectie "Beach Shoes" zijn machinewasbaar op 30°
De waterschoenen uit de collectie "Sport Water Shoes" kunt u wassen met een borstel, spons of vochtige doek.
Voor alle modellen en na elk gebruik in zout water wordt aanbevolen om Spoel uw schoenen altijd af met schoon water. Zout water is erg agressief, dus dit zorgt ervoor dat uw schoenen langer meegaan.
👉 Zijn de schoenen waterdicht?
Onze modellen zijn niet waterdicht en ook niet lekvrij. Als je je voet volledig in water onderdompelt, wordt hij nat. Het hoofddoel van waterschoenen is om water zo snel mogelijk af te voeren en zo uw comfort te behouden.
👉 De schoenen Zijn ze compatibel met het gebruik van vinnen?
Geen van onze schoenen is ontworpen voor gebruik met vinnen.
👉 Kunnen deze schoenen in het zwembad gebruikt worden? voor aquafitness of aquabiken?
Bepaald model uit de collectie "Schoenen van "Strand" zijn perfect geschikt voor dit soort activiteiten. We raden echter aan om ze na elk gebruik met schoon water te wassen om aantasting door chloor te beperken.
👉 Ik wilde deze schoenen kopen om mijn voeten te beschermen tegen zee-egels en koraal. Ik wilde weten of ze echt effectief zijn?
Ja, al onze modellen zijn voorzien van een stevige zool die u ook beschermt tegen stenen, heet zand of gebroken glas.
4️⃣ Annulering & Rug
👉Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ja, zolang uw bestelling nog niet verzonden is. Indien de bestelling reeds verzonden is, bedragen de annuleringskosten 40% van de aankoopprijs. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail (hello@aquashoes.fr). Ons team zal er alles aan doen om aan uw verwachtingen te voldoen.
👉Mijn artikel is te groot of te klein
Al onze artikelen hebben de door u aangegeven maatvoering, om ongemak voor onze klanten te voorkomen. Ons team heeft elk artikel opgemeten en een maattabel aan elk productblad toegevoegd. Vanaf dat moment is de koper volledig verantwoordelijk voor producten die te groot of te klein zijn. Wij weten echter dat de aanschaf van een dergelijk artikel veel frustratie kan veroorzaken. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail (hello@aquashoes.fr). Wij zullen er alles aan doen om u tevreden te stellen (bijvoorbeeld door u eventueel een schadevergoeding aan te bieden).
5️⃣ Beveiliging
👉Zijn mijn gegevens veilig?
Ja ! De "HTTPS" in onze winkel-URL's getuigt van de kwaliteit van onze diensten. HTTPS is de variant van "http" die beveiligd wordt door het gebruik van SSL/TLS-protocollen. HTTPS wordt gebruikt om financiële transacties op de websites van handelaren te beveiligen. Als e-handelaren weten we dat het gebruik van SSL tegenwoordig steeds belangrijker wordt. Dit is de beste manier om uw gegevens te beschermen en uzelf te beschermen tegen hackers en identiteitsdiefstal.
Visueel wordt het SSL-certificaat weergegeven als een hangslot dat in de URL-balk van de webbrowser verschijnt. Het wordt ook weergegeven met een "s", die staat voor "secure" (beveiligd) en wordt toegevoegd aan het "http"-protocol op de website in de adresbalk.
👉 Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Uw veiligheid is onze prioriteit. Onze site biedt uitsluitend veilige en gegarandeerd veilige betaalmethoden. Wij accepteren:
💳Creditcards
💳Debetkaart
💳PayPal*
*Als bankinstelling binnen de Europese Unie biedt PayPal u meer dan 10 jaar ervaring in veilige online betalingen. Het is eenvoudig, snel, gratis en wereldwijd erkend om zijn effectiviteit.
Uw bankgegevens of creditcardgegevens worden onder geen beding met ons gedeeld. Alle betalingen worden beschermd door een 128-bits SSL-gecodeerde betalingsprocessor. Wij accepteren geen cheques.
6️⃣ Partnerschap
👉Ik wil reseller worden
U kunt contact met ons opnemen via hello@aquashoes.fr
👉Ik ben een influencer, accepteer je partnerschappen?
U kunt contact met ons opnemen via hello@aquashoes.fr
7️⃣ Andere vragen
👉Waar worden onze producten gemaakt?
Tot op heden worden al onze modellen in Azië geproduceerd. Helaas is er momenteel geen enkele fabrikant van waterschoenen/waterschoenen in Frankrijk, of eigenlijk in heel Europa. Wij werken op dezelfde manier als Adidas (Duits merk), Nike (Amerikaans merk) of Decathlon, Intersport, etc. (Franse merken), die hun gehele productie uit Azië importeren. Ook op platforms als Amazon komen alle modellen uiteraard uit Azië. Wij beweren daarentegen een Franse boetiek te zijn, waarvan het personeel in Frankrijk gevestigd is.
Het is dan ook dankzij dit model dat wij u een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding kunnen bieden!
👉 Kan ik mijn kortingscodes combineren?
Nee. Behalve in uitzonderlijke gevallen accepteren wij slechts één kortingscode per bestelling.
👉 Ik heb een invoerbelasting ontvangen
Wij verzenden onze producten legaal over de hele wereld. De koper is echter verantwoordelijk voor de invoerrechten van zijn land, wij wijzen alle verantwoordelijkheid af.