Livraison offerte
100% clients satisfaits
Satisfait ou remboursé
Support réactif
Paiements sécurisés

▷ Veelgestelde vragen

0️⃣ Product(en) retourneren + Terugbetaling

Behalve het wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen, kunnen we een retourzending alleen accepteren in het geval van een bewezen defect in het product. Onze artikelen ondergaan kwaliteitscontroles voor elke verzending. Als uw producten echter een defect vertonen, stuur ons dan een foto van het product in kwestie (indien mogelijk in de originele verpakking) naar hello@aquashoes.fr samen met uw bestelnummer.

Zodra de retourzending is gevalideerd door ons team, volgt u deze instructies:

✔️ Keuze 1: Het(de) artikel(en) moeten worden geretourneerd naar het volgende adres:

COMPANYM
M.Micallef
26 rue de la maison forte
38460 Villemoirieu
France

✔️ Keuze 2: U kunt het pakket per Mondial Relay naar het volgende adres sturen:

Keuze van het relaispunt : HYGIENE DISCOUNT - 2 Rue du Planchet 38460 Villemoirieu - France

Ontvanger : COMPANYM - M.Micallef - 26 rue de la maison forte - 38460 Villemoirieu - France

⚠️ Restitutievoorwaarden:

❗️ Het bestelnummer moet worden vermeld

❗️ Artikel moet ongebruikt en in nieuwstaat zijn. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

❗️ U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten om uw artikel(en) te retourneren. Verzendkosten worden niet gerestitueerd.

Als alles in orde is, zullen we onmiddellijk overgaan tot de terugbetaling en afhankelijk van uw bank kan dit enkele dagen duren.*

1️⃣ Bestelling

👉 Hoe bestel ik een product?

We maken het koopproces zo gemakkelijk mogelijk:

- U selecteert de gewenste product(en)

- Klik op "toevoegen aan winkelwagen"

- Klik op het winkelwagenpictogram rechtsboven (uw winkelwagen) om uw aankoop te voltooien.

👉 Hoe krijg ik de bevestiging dat mijn bestelling is gevalideerd?

Wanneer u de betaling heeft gedaan, ontvangt u enkele ogenblikken later een e-mail met de orderbevestiging. We nodigen u uit om uw spam te controleren en het adres hello@aquashoes.fr aan te geven als betrouwbare afzender om alle e-mails te ontvangen met betrekking tot de verzending en levering van uw bestelling.

Als je je e-mailadres niet achterlaat, heb je natuurlijk geen toegang tot informatie over de verschillende fasen van je bestelling.

👉 Hoe kan ik mijn pakket volgen?

U kunt de verschillende leveringsfasen van uw bestelling volgen door op "Volg mijn pakket" onderaan de startpagina te klikken.

👉 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De verwerking van uw bestelling, de vervaardiging van de producten en de (gratis) levering vereisen dat ons team in een normale context maximaal 7 tot 10 dagen in beslag neemt. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt, zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van onze artikelen.

👉 Welke maat moet ik kiezen?

De afmetingen van de schoenen verschillen per model. Een maat 39 van model A kan je passen, terwijl een maat 39 van model B heel anders kan passen.

Om u naar de juiste keuze te begeleiden, vindt u op alle productbladen een maattabel. Zo kun je je voet opmeten en de juiste maat kiezen.

👉 Welke betaalkaarten worden geaccepteerd?

Shopify Payment is onze betalingsoperator. Met Shopify Payment kunt u gericht betalen met uw bankkaart door ons betalingsformulier in te vullen (kaartnummer, geldigheid, etc.)

Voor u, de koper, vereist Shopify Payment geen registratie; het gaat volledig onopgemerkt en daarom heeft u alleen met uw bank te maken over uw aankoop, net alsof u met uw kaart bij een willekeurige handelaar zou kopen

Welke creditcards worden geaccepteerd door Shopify Payment met kaartbetaling?

De volgende kaarten worden geaccepteerd:

💳 MasterCard
💳 Visa
💳 American Express
💳 Paypal

2️⃣ Levering

👉 Mondial Relay punt pick-up

Uw pakket wordt voor een beperkte periode van 14 kalenderdagen ter beschikking gesteld bij het Afhaalpunt. Na deze periode wordt het pakket teruggestuurd naar Aquashoes.

Het pakket wordt met de hand afgeleverd op vertoon van uw identiteitsbewijs. Bij verhindering kan een persoon naar keuze met zowel uw identiteitsbewijs als zijn of haar het pakket ophalen.

Verzamelpunten zijn niet bevoegd om post-leveringsactiviteiten te beheren (retouren, after-sales service, intrekking, enz.). Indien nodig kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Indien levering op de dag van levering niet mogelijk is in het gekozen relais, zal het pakket worden gedeponeerd in een ander Mondial Relay-punt dat het dichtst bij het oorspronkelijk gekozen relais ligt. Informatie over deze nieuwe relay wordt u indien nodig per e-mail of sms gecommuniceerd.

👉 Wie zijn onze logistieke dienstverleners?

We hebben geen exclusiviteit met betrekking tot onze logistieke dienstverleners. Wat de bezorging in uw mailbox betreft, werken we het vaakst met La Poste, Colis Privé, Colissimo en Mondial Relay .

👉 Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Een leveringsprobleem? Pakket kwijt of kapot? Met onze veilige levering regelt Aquashoes de geschillen voor u. De tevredenheid van onze klanten is onze prioriteit. Wij geven de fout niet door aan de vervoerder door u het te laten "beheren". Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid door u op onze kosten automatisch een nieuw pakket toe te sturen. Aarzel niet om ons te contacteren via e-mail (hello@aquashoes.fr). Ons team zal zijn best doen om aan uw verwachtingen te voldoen.

👉 Mijn bestelling is niet compleet

Als uw bestelling meerdere artikelen bevat, kunnen deze afzonderlijk worden verzonden, afhankelijk van de beschikbare voorraad en verzendmagazijnen. Maak je geen zorgen, je pakket zal binnenkort aankomen.

👉 Hoeveel kost de bezorging?

We leveren onze producten overal ter wereld gratis, zonder minimumhoeveelheid.

👉 Mijn pakket is te laat, wat moet ik doen?

Het passeren van uw pakket door de douane (standaard procedure) kan zeer snel worden gedaan omdat het meer tijd kan kosten, Aquashoes heeft hier geen autoriteit over. Ook openbare diensten zoals het postkantoor kunnen op bepaalde tijden (Covid, Chinees Nieuwjaar, Black Friday, Kerstmis, Sales) of onderbezet (zomerperiode) overbelast zijn. Zo ja, dan komt je pakket een paar dagen later aan.

3️⃣ Gebruik en onderhoud

👉 Hoe was ik mijn schoenen?

De lichtgewicht waterschoenen die je kunt vinden in de "Beach Shoes" collectie zijn wasbaar in de machine op 30°

De Water Shoes uit de "Sport Aquatic Shoes" collectie zijn wasbaar met een borstel, met een vochtige spons of doek.

Voor alle modellen en na elk gebruik in zout water, wordt aanbevolen om je schoenen systematisch af te spoelen met schoon water.Omdat zout water erg agressief is, blijft de duurzaamheid van je schoenen behouden

👉 Zijn de schoenen waterdicht?

Onze modellen zijn niet waterdicht of waterdicht. Als je je voet volledig in water onderdompelt, wordt je voet nat. Het belangrijkste doel van waterschoenen is om water zo snel mogelijk af te voeren om uw comfort te behouden.

👉 Zijn de schoenen compatibel met het gebruik van vinnen?

Geen van onze schoenen zijn bedoeld voor gebruik met vinnen.

👉 Kunnen deze schoenen in het zwembad worden gebruikt? voor aquafitness of aquabike?

Bepaalde modellen uit de collectie "Beach Shoes" zijn perfect geschikt voor dit soort activiteiten. We raden u echter aan om ze na elk gebruik met schoon water te wassen om hun degradatie door chloor te beperken.

👉 Omdat ik deze schoenen wilde kopen om mijn voeten te beschermen tegen zee-egels/koralen, wilde ik weten of deze echt effectief waren?

Ja, al onze modellen zijn allemaal uitgerust met een stijve zool die je ook beschermt tegen stenen, heet zand of gebroken glas.

4️⃣ Annuleren en retourneren

👉 Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Ja, zolang uw bestelling niet is verzonden. Indien de bestelling al is verzonden, bedragen de annuleringskosten echter 40% van de aankoopprijs. Aarzel niet om ons te contacteren via e-mail (hello@aquashoes.fr). Ons team zal zijn best doen om aan uw verwachtingen te voldoen.

👉 Mijn item is te groot of te klein

Al onze artikelen hebben hun gespecificeerde schoenmaat/maat om dit soort ongemak voor onze vriendelijke klanten te voorkomen. Ons team heeft ervoor gezorgd dat elk artikel is opgemeten en een maattabel aan elk productblad is toegevoegd. Daarom neemt de koper de volledige verantwoordelijkheid voor producten die te klein of te groot zijn. Desalniettemin weten we dat het kopen van een dergelijk artikel grote frustratie kan veroorzaken. Aarzel niet om per e-mail contact op te nemen met onze klantenondersteuning (hello@aquashoes.fr). We zullen ons best doen om u tevreden te stellen (door bijvoorbeeld een mogelijke vergoeding aan te bieden).

5️⃣ Beveiliging

👉 Is mijn informatie veilig?

Ja! De "HTTPS" die aanwezig is in de URL's van onze winkel getuigt van de kwaliteit van onze diensten. HTTPS is de variant van "http" die wordt beveiligd door het gebruik van SSL/TLS-protocollen. HTTPS wordt gebruikt om de financiële transacties van sites van verkopers te beschermen. Als e-merchants zijn we ons ervan bewust dat het gebruik van SSL tegenwoordig essentieel wordt. Dit is de beste manier om uw gegevens te beschermen en uzelf te beschermen tegen hackers of identiteitsdiefstal.

Visueel wordt het SSL-certificaat weergegeven door een hangslot dat in de URL-balk van de webbrowser verschijnt. Het wordt ook weergegeven door een "s" die staat voor "secure" en die wordt toegevoegd aan het "http"-protocol op de website in de adresbalk.

👉 Welke betaalmethoden accepteert u?

Uw veiligheid is onze prioriteit. Onze site biedt alleen veilige en gegarandeerd veilige betaalmethoden. Wij accepteren:

💳 Creditcards

💳 Debetkaart

💳 PayPal*

*Als bankinstelling binnen de Europese Unie biedt PayPal u meer dan 10 jaar ervaring in veilige online betalingen. Het is eenvoudig, snel, gratis en wordt wereldwijd erkend om zijn effectiviteit.

Uw bankgegevens of creditcardgegevens worden niet met ons gedeeld.Alle betalingen worden beschermd door een 128-bit SSL-gecodeerde betalingsprocessor. We accepteren geen cheques.

6️⃣ Partnerschap

👉 Ik wil wederverkoper worden

U kunt contact met ons opnemen via hello@aquashoes.fr

👉 Ik ben een influencer, accepteer je partnerschappen?

U kunt contact met ons opnemen via hello@aquashoes.fr

7️⃣ Overige vragen

👉 Waar worden onze producten gemaakt?

Tot op heden worden al onze modellen gemaakt in Azië. Inderdaad, vandaag is er helaas geen fabrikant van waterschoenen / waterschoenen in Frankrijk, noch in Europa wat dat betreft. We gaan op dezelfde manier te werk als Adidas (Duits merk), Nike (merk VS) of Decathlon, Intersport, enz... (Franse merken) die al hun productie uit Azië importeren. Ook op platformen als Amazon komen alle modellen natuurlijk uit Azië. Aan de andere kant beweren we een Franse winkel te zijn, bestaande uit personeel gevestigd in Frankrijk.

Ook dankzij dit model kunnen wij u een aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding bieden!

👉 Kan ik mijn kortingscodes combineren?

Nee. Behalve in uitzonderlijke gevallen accepteren we slechts één en slechts één kortingscode per bestelling.

👉 Ik heb een invoerbelasting ontvangen

We verzenden onze producten wereldwijd legaal. De koper is echter verantwoordelijk voor de invoerbelastingen van hun land, wij zijn niet verantwoordelijk.